שאלות נפוצות

האם בדיקה בתנאים ביתיים מהימנה כמו בדיקה  בחנות אופטיקה?

מתי רצוי לבצע בדיקת ראייה?

ביקור אורך כשעה. הוא כולל שיחת הכרות ובחינת הצרכים, התארגנות עם הציוד, בדיקה מקיפה, בחירת מסגרת ועדשות חדשות.
בדיקה בתנאי בית איננה נופלת מבדיקה בחנות ואף עדיפה עליה. כל הציוד הוא נייד, ובנוסף ניתן לבחון את התוצאות בתנאים יומיומיים ובסביבה הטבעית, שלא כמו בחנות שם התנאים מלאכותיים וסטריליים. אנו בודקים אם הלקוח רואה היטב במחשב, בטלוויזיה ובתנאי התאורה והישיבה אליהם הוא רגיל.
 
רצוי לעבור בדיקת ראיה בכל פעם שמזמינים משקפיים חדשים, כדי לבדוק אם יש שינוי במרשם. זה יכול לקרות כאשר המשקפיים אובדים או נשברים וגם כאשר העדשות שרוטות או מאבדות משקיפותן. רצוי ומומלץ לחדש את העדשות מידי מספר שנים. מומלץ לבצע בדיקה כאשר חשים ירידה בחדות הראיה, עם זאת יש לזכור שלעיתים הירידה באיכות הראיה נובעת מסיבות הקשורות לבריאות העין כמו למשל קטרקט ושאר מחלות הפוגעות בעיקר בגיל המבוגר.
 

מה צריך להכין לקראת הביקור?

רצוי שיהיה חדר עם תאורה טובה באורך 3 מטר לפחות, שניתן להחשיך אותו. כמו כן כסא ושולחן קטן.

מה קורה אחרי ניתוח קטרקט?

אחרי ניתוח קטרקט, כמעט תמיד מרשם המשקפיים משתנה ויש צורך בבדיקה להתאמת מרשם חדש. יש להמתין עד שהעין תחלים מהניתוח – בהתאם להוראות הרופא ואז לבצע את הבדיקה.
 

מה עלות הביקור?

הביקור איננו כרוך בתשלום אם מזמינים משקפים (מסגרת + עדשות). המחירים נוחים לפי אותם המחירונים המשמשים בחנויות אופטיקה, כך שמחיר המשקפים אינו עולה על מחירם בחנות. יש הנחות משמעותיות במיוחד בעדשות יקרות כגון מולטיפוקל. 
במידה שהלקוח לא מזמין משקפים יש השתתפות במחיר הביקור.
 

באיזה אזור בארץ ניתן השירות?

האם ניתן להתאים גם עדשות מגע בבית הלקוח?

השרות ניתן בכל אזור גוש דן. במקרים מיוחדים ניתן להגיע גם מחוצה לו.
 
לא. התאמת עדשות מגע דורשת ציוד מיוחד שאיננו נייד. התאמה ללא ציוד זה תהיה לא אחראית ולא מקצועית.
 
 
טל טפר, אופטומטריסטית - אופטיקה עד הבית | 0523223516